Meeslepend vanaf de eerste bladzijde tot en met de laatste punt.

Randy 30 oktober 2019
Emily Byron trouwt in het geheim met haar Malcolm, maar zonder toestemming van beide ouders. Ze denkt voor een veilig leven te kiezen, maar als haar vader erachter komt besluit hij abrupt om haar mee te nemen.
Hij neemt haar mee naar het hof van Avalon, weg van haar moeder en zusje en mee naar de plek waar ze alleen nog maar van gehoord heeft.
Het hof van Avalon is een hele andere wereld dan die Emily kent en waar vrouwen nog leven naar de wensen van mannen. Emily denkt daar echter anders over en haar vurige karakter zorgt voor dat je meegenomen wordt in een aantal goed uitgewerkte situaties waarbij je je afvraagt hoe je dat zelf aangepakt zou hebben in die tijd.
Zal het huwelijk met Malcolm standhouden, komen haar nachtmerries uit of verovert iemand anders haar hart?

J.M. Anna heeft met dit boek laten zien dat ze een zeer fijne schrijfstijl heeft waarbij je vanaf de eerste bladzijde tot en met de laatste punt geboeid wil blijven lezen. Goed uitgewerkte personages en een prachtige beschrijving van de plekken waar het boek zich afspeelt zorgen ervoor dat ik dit boek niet weg kon leggen.
Het verhaal is niet voorspelbaar, maar meeslepend en een echte page turner.
Een waar meesterwerk die je nieuwsgierig maakt naar haar andere boeken.

Meer recensies van Randy