Prima weer, Jill.

25 april 2016
Ik geloof niet in guilty pleasures, van die term moet ik altijd een beetje overgeven. Ik geloof wel in de helende kracht van de chicklit, vooral in die van Jill Mansell. In de vierde (?) klas verslond ik in één zomer al haar boeken, nu ja, al de boeken die de bibliotheek Varsseveld op dat moment voorradig had. Sindsdien heb ik denk ik bijna al haar boeken wel minstens één keer gelezen. Gewoon, omdat je van die dagen hebt waarin alles een beetje zwaarder weegt dan normaal en je iets nodig hebt. Ik had ook Good Will Hunting voor de duizendste keer kunnen kijken maar dit was een bui waarin eigenlijk alleen Jill helpt. En ze hielp. Top van de chicklit dit. Jill to the rescue etc etc. Bedankt weer, Jill. Eind goed al goed iedereen verliefd wereldvrede geen zwerfhonden meer honger is passéé chocolade is overal. Mooi.

Meer recensies van