Spannend...

Sabrina 27 juli 2019
De 16-jarige Daantje is op zoek naar afleiding. Als ze een oproep ziet voor een doodskist-dare, dan weet ze het direct. Ze wil meedoen met haar beste vriendin Nora. Het doel van deze uitdaging is om 24 uur in een doodskist door te brengen. De deelnemers krijgen ondertussen ook nog verschillende opdrachten. Tijdens de opdrachten door, gebeuren er rare dingen. Er komen zaken aan het licht die ze liever niet had geweten. De vriendschap wordt op de proef gesteld. Wat is er echt en wat is er een spel?

Het is een klein, maar fijn boekje. Eenmaal je begint, wil je het boek niet meer wegleggen. Je wil gewoon verder lezen. De situaties zijn precies levensecht en je weet niet meer wie je wel en niet mag vertrouwen. Het verhaal was spannend en mocht gerust wat dikker zijn.
Ik hoop dat dit verhaal in een dikker boek ook nog uitgebracht zal worden!

Meer recensies van Sabrina