Een lekker tussendoortje

Samsboeken 17 augustus 2022
Deze novelle is wel een verhaal waarmee je weer rustig kunt beginnen met lezen. Deze novelle is luchtig, waardoor het geen verhaal is waarbij je veel moet nadenken. Ideaal als je hersenen even iets minder hard willen werken, zoals bij mij deze week.

Het verhaal had van mij net iets meer diepgang mogen krijgen. Echter blijft het een novelle, dus weet je dat er niet veel ruimte is voor veel diepgang.
Wel biedt het genoeg feelgood-vibes, zonder dat het de realiteit volledig vergeet. Het biedt ook wat problemen van alledag, wat voor vele mensen herkenbaar zal zijn.

Zit je tussen 2 dikke boeken in? Dan is dit een lekker verhaal om even tussendoor te lezen en even terug te gaan naar de studententijd.

Het meest geschikt voor de leeftijd tussen 18 en 40 jaar.

Meer recensies van Samsboeken