smaakt naar meer

Samsboeken 19 mei 2023
Een B&B, strand en een leuke kerel. Alle ingrediënten voor feelgood novelle om van te genieten op een zonnige dag! Hoe ik het verhaal van Jasmijn vind, lees je hier.

Jasmijn is 23 jaar en past tijdelijk op dr B&B van haar moeder die onverwachts stampevol zit wegens een aangespoelde potvis op het strand. Het is hard werken en naast het runnen van de B&B moet ze ook zorgen voor haar tweelingbroer, met een verstandelijke beperking. Als hier bovenop dan ook nog de zeer aantrekkelijke Lucas incheckt, maakt dat het Jasmijn niet makkelijker, want verliefd worden kan ze er echt niet bij hebben.

Ik vind het een fijne novelle vior de dagelijkse dosis feelgood, hoewel er voor mij iets meer humor in mocht zitten. Het waren complexe karakters, vooral Pieter haar broer, om goed tot recht te laten komen in een verhaal zo kort als een novelle. Daarnaast miste ik ook de achtergrond van Lucas.
Desondanks was het een heerlijk verhaal waarin je meegesleurd wordt. En laten we wel wezen, het was erg verfrissend om een realistisch verhaal te lezen, waarin ook de personages realistisch naar de situatie kijken
Verhalen van Danielle van Helden smaken voor mij naar meer!

Meer recensies van Samsboeken