De 5de golf

07 februari 2016
Wat een vreemd boek.... het heeft me 150 pagina's gekost vooraleer ik door had hoe het verhaal geschreven wordt. De manier waarop de auteur het verhaal vertelt ligt me echt minder goed. Op zich is het een leuk verhaal, het doet je constant twijfelen over wie nu de goede of de slechte zijn. De verhaallijn van Cassie is leuk en maakt je nieuwsgierig naar meer. Dus voor mij aan de ene kant de mindere manier van schrijven en aan de andere kant de verhaallijn die me wel weet te boeien, maakt dat ik op de drie sterren uitkom. Het boek gaf me geen overweldigend wauw effect, maar heb het ondanks alles toch uitgelezen. De verfilming wil ik wel zien want ik vraag me echt af hoe je deze boek in hemelsnaam vertaalt naar een film.

Meer recensies van