Waanzinnig spannend

03 april 2016
In deze tweede thriller van Sterre Carron komt Rani Diaz terecht in een zaak waarin ze betrokken partij is. Haar zusje wordt namelijk ontvoerd. Het brengt een rollercoaster van emoties met zich mee en toch moet ze alles op alles zetten om haar zusje terug te vinden. Met haar team gaat ze achter de dader aan. Radeloos en emotioneel als ze is wordt ze van het onderzoek afgehaald en moet een nieuwe collega het onderzoek verder leiden. In hem heeft Rani echter helemaal geen vertrouwen. Is haar vermoeden terecht of ziet ze spoken? Wat kan en mag ze nog van haar chef?

Ik ben in deze boek begonnen en werd onmiddellijk in het eerste hoofdstuk bij de keel gegrepen. Op dat moment wist ik het al ... deze is SUPER ... en ja hoor ... geef me zo'n boek in mijn handen op een zondagvoormiddag en dan heeft mijn gezin niets meer aan mij... dan weet iedereen hier, haar horen we vandaag niet meer voor die boek uitgelezen is. En zowaar 12 uur later met een aantal kleine pauzes tussen in om iets te drinken en te eten, is de laatste pagina omgeslagen met een voldaan gevoel in mijn hoofd.

Sterre Carron is voor mij de ontdekking van dit jaar wat betreft Belgische auteurs. Spanning ten top met heel krachtige personages die enorm uitgesproken karaktertrekken hebben. Ik heb me bij momenten kwaad gemaakt op sommige bad guys en tranen gelachen om sommige stukken in het boek. En dan dat onverwachte eindplot ... Wie had dat gedacht? Ik niet in ieder geval ... ik heb zowat iedereen verdacht maar niet verwacht dat een bepaald personage een heel vuile rol heeft in het verhaal. Credits voor de auteur om haar lezer zo in de ban te kunnen houden tot die laatste doorslaggevende pagina's waarin alle puzzelstukjes op hun plaats vallen.
Top boek !!! Zonder twijfel 5 sterren waard !!!

Meer recensies van