Een oude, nieuwe liefde

sheila_hjv_inbooks 02 december 2023
Toen Gigi haar verloofde in haar eigen bed betrapte met een ander, besloot ze alleen nog maar onenightstands aan te gaan en zich niet meer te binden. Dat betekent wel dat ze geen partner heeft voor de komende wintersportvakantie met Selia en haar man.

Haar beste vriendin heeft echter de ideale oplossing bedacht. Maar als die anders uitpakt dan Gigi had verwacht, moet ze ineens een slaapkamer delen met het broertje van Selia. Dat zou op zich geen probleem zijn geweest, als het broertje niet ineens een knappe en sexy man zou zijn geworden.

“Ik dacht nog wel dat ik zo goed had opgelet, dat ik duidelijke regels had bedacht om te voorkomen dat ik opnieuw gekwetst zou worden ….” Lily Frank

Kan Gigi haar voornemen volhouden als ze de hele vakantie een wel heel klein tweepersoonsbed met Jesse moet delen?

Misser onder de mistletoe is weer een echt hartverwarmend Lily Frank (kerst)boek.

Lily Frank weet wat mij betreft altijd de juiste feelgoodsnaar te raken, en de periode rond kerst past uitstekend bij haar sprankelende schrijfstijl. Bij mij ontstaat er altijd een soort gerust gevoel als ik haar boeken oppak, omdat ik weet dat haar feelgood verhalen de belofte van dit genre waarmaken; ze zorgen dat je een goed (lees)gevoel krijgt. Je weet gewoon dat er, ook als het de personages even tegenzit, uiteindelijk een positieve uitkomst zal zijn. En is dat niet precies de reden dat je een feelgood verhaal oppakt?

De onverwachte vakantiepartner en de wendingen voor, en tijdens de wintersportvakantie bieden een geweldige grond voor heerlijke en hilarische ontwikkelingen, die door Lily Frank volop worden benut. Het verhaal gaat niet enorm de diepte in, maar omarmt echt de fijne sfeer die de kerstperiode bij zovelen oproept, en natuurlijk dragen de besneeuwde toppen en de wintersport ook een steentje bij aan de romantische vibe. De personages zijn levendig, en de manier waarop ze met elkaar omgaan is zowel plagend als warm. Misser onder de mistletoe is leuk in elk seizoen, maar zo vlak voor de feestdagen krijgt het verhaal net dat beetje meer.

⭐️⭐️⭐️⭐️

Instagram: sheila_hjv_inbooks