The love study

SimoneGJ 04 september 2023
The Love Study is onderdeel van de Regenboog Romance serie van @harpercollins_holland Dit zijn romantische feelgood queer verhalen.

Wanneer de vrienden van Declan hem aan iemand voorstellen is hun standaard zin 'Dit is Declan. Hij heeft zijn laatste vriendje voor het altaar laten staan, dus kijk uit.'. Gelukkig zijn hij en zijn ex Mason nog erg goede vrienden en behoren ze tot dezelfde vriendengroep. Maar de liefde heeft Declan afgezworen. Voor hem geen romantiek meer. Maar dan wordt hij door vriendin Mia voorgesteld aan youtuber Sidney. Hen en Declan komen in gesprek en Sidney stelt voor om Declan te helpen met daten en daar een serie over te maken op youtube genaamd 'The Love Study'. Declan heeft dates. De een succesvoller dan de ander en komt daar dan in een livestream op youtube over praten met Sidney. Een liefde zit niet tussen die dates, maar er lijkt wel iets op te bloeien tussen Declan en Sidney....

De hechte vriendengroep van Declan zijn ontzettend lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en voor elkaar klaarstaan. Ook Sidney is meer dan welkom. En wanneer Declan het moeilijk heeft en last heeft van angsten en paniekaanvallen helpen ze hem onvoorwaardelijk!
Het verhaal bevat veel dialogen en dat vond ik soms wat lastig lezen, maar daardoor leerde je ook de personages en hun onderlinge band goed kennen en begrijpen.

Een leuk verhaal met diverse, lieve personages.

3,5⭐

Meer recensies van SimoneGJ