Puppylove

Soraya Latten 04 februari 2020
Auke is al jaren verliefd op Nynke, de cassiere. Als ze een puppy verkoopt denkt Auke eindelijk de opening te hebben om meer met haar samen te doen. Ze beginnen samen de honden uit te laten maar dan komt er wel een hele onverwachte wending.

Dit boek is het derde deel van de serie Een puppy.. en er is een reden dat er een deel 3 is gekomen. Wie houdt er nou niet van liefde, gezelligheid en puppies!

De schrijfstijl van Simone is vrolijk en vlot waardoor je dit heerlijke korte verhaal in een ruk uitleest.
Mocht dit je eerste novelle van Simone zijn koop dan gelijk de andere delen, Een puppy voor kerst en  Een puppy voor Lisa (Een tweede kans voor Jazz). Want geloof mij want je wil na dit verhaal direct de andere twee lezen!

Ondanks dat het verhaal niet zo lang is heeft Simone veel persoonlijkheid in de karakters gelegd waardoor ze realistisch worden en je er echt een band mee kunt ontwikkelen en ze een plekje in je hart krijgen, vooral pup de puppy natuurlijk!
Er is eigenlijk maar één minpunt en dat is dat dit boek eigenlijk veel langer had moeten zijn! Ik kan daarom alleen maar iedereen aanbevelen dit boek te lezen!

Simone Luijten studeerde Communicatie. Na haar afstuderen werkte ze als copywriter en communicatieadviseur. Een puppy voor kerst is haar eerste gepubliceerde verhaal.

Meer recensies van Soraya Latten