Kerstige feelgood gemixt met explicitie, harde porno, een bijzondere combinatie

Stefan Tetelepta 07 december 2023 Auteur
WindowShopping begint als een standaard feelgoodverhaal, boy meets girls, en het belooft veel goeds. Een jonge vrouw net uit de gevangenis en een directeur van een warenhuis ontmoeten elkaar en hij biedt haar een baan aan als etaleuse. Natuurlijk vind ze in het begin alles stom en stoten ze elkaar af. Maar dan worden ze toch naar elkaar toegetrokken. En o boy, dan gaat het los. Het wordt heel expliciet tot op het pornografische af. Hierbij verbleekt 50 tinten. Niets blijft onbenoemd.
Het boek is om en om haar en zijn gedachten en ook het luisterboek is met een man en vrouwenstem ingesproken. Dat doen ze zo zwoel en geil dat ze dat wel met een schaamte hebben ingesproken heb ikhet idee.
Maar ishet verhaal goed? Nou dat begint goed en de personages zijn symphatiek. Maar na de zoveelste seksscene lijkt Tessa Bailey ineens klaar met het boek. Ze raffelt het af en je blijft onbevredigd achter, in tegenstelling tot de twee hoofdpersonen. Het boek is dun en had veel dikker gekund en zelfs zonder alle porno. Toch drie sterren, omdat ik me er mee vermaakt heb. Hou je van spicey dan zul je niet teleurgesteld worden. Hou je van een goed uitgewerkt verhaal dan wel. Ben je nieuwsgierig? Lees het vooral! Maar zeg achteraf niet dat ik je niet heb gewaarschuwd heb, he!

Meer recensies van Stefan Tetelepta