De bubbel

30 juli 2019
De Bubbel gaat over Anna die gaat werken voor een heel groot Techbedrijf Image Builders. Het is helemaal anders dat ze verwacht. Lijntjes op de wc, feestjes en klagende collega’s. Het boek gaat over hoe het Anna vergaat bij het Techbedrijf Image Builders. Komt ze uiteindelijk in strijd met haar eigen normen en waarden?

Ik was een van de gelukkige die mocht deelnemen aan de blinddate leesclub maar het boek was toch heel anders dan verwacht. Het begon al met de cover een vrij harde cover die meer aan literatuur doet denken en als je dan de achterflap leest feelgood.

Het boek was veel minder boeiend en spannend dan verwacht. Ik had verwacht door het boek heen te vliegen maar helaas. Het verhaal is onderhoudend maar meer ook niet. Het is niet zo dat ik de constante drang voelde om verder te lezen integendeel. De hoofdpersonages zijn goed neergezet maar ik kon me ook enorm aan ze ergeren. Voor een debuut is het niet slecht maar het volgende boek ga ik toch eerst lenen in de bib.

Meer recensies van