Terug naar Cornwall

28 april 2020
Het boek gaat over Jill die sinds het overlijden van haar vader op onderzoek gaat naar het verleden van haar vader in Cornwall.

Marella Boersma is een schrijver die mij reeds bekend was door eerdere werken en ik hoopte dus ook op een vlot te lezen boek en niet te ingewikkeld. Exact deze verwachting is dan ook uitgekomen. Eens ik was gestart in het boek was het maar moeilijk om weg te leggen. Er was een zekere spanning waardoor ik het boek steeds wou verder lezen. Jill en de andere personages zijn weer met veel diepgang uitgewerkt door Marella Boersma.

Tijdens het lezen had ik vaak het gevoel erbij te zijn. Het wordt zo mooi omschreven allemaal dat je als lezer niet anders kunt dan het gevoel hebben erbij te zijn. Voor mij een van de betere thrillers die ik dit jaar heb gelezen. Ik kijk uit naar een volgend boek van haar en ga zeker de andere boeken ook lezen.

Meer recensies van