Lara Jade

Stephannie32 19 april 2024
Lara Cains is een wandelende tijdbom. Sinds haar zevende leeft ze met een stem in haar hoofd, haar ouders hebben haar verstoten en haar beste vriendin heeft zelfmoord gepleegd. Na een sessie met haar psychiater wordt ze overvallen. Ze krijgt een black-out en kijkt uren later in de levenloze ogen van haar aanrander. Op dat moment doet ze wat ze altijd doet, vluchten voor iedereen en het meest voor zichzelf.

Net als ze haar leven weer op de rit lijkt te hebben, merkt ze dat ze in de gaten wordt gehouden. Het blijkt niet een persoon te zijn, maar een hele organisatie. Wie zijn die mensen en wat is er zo speciaal aan haar DNA?

Volledig verknipt laat je kennis maken met Lara (en) Jade 2 persoonlijkheden in een. Het verhaal geeft eerst een stukje van 2 wetenschappers over DNA dus het duurt even voor je echt mee gaat met Lara Jade.
Gedurende het verhaal leer je Lara beter kennen. Naarmate je verder in het verhaal komt gebeurt er ineens heel veel, en zorgen verschillende maar ook spannende situaties ervoor dat je erachter komt wat Lara Jade zo bijzonder maakt en waarom ze wordt opgejaagd door een bedrijf.

Ik heb van het begin tot het eind met spanning gelezen want ik werd oprecht benieuwd naar wat er zo bijzonder was aan Lara Jade haar DNA.

Dennis Biesma heeft een fijne schrijfstijl , hij beschrijft alles tot in detail en maakt alles levendig, alsof je zelf bij haar bent.

Een thriller, maar geen standaard, deze heeft wat meer inhoud en uitleg. Maar is daardoor niet minder meeslepend.

Meer recensies van Stephannie32