Oproep aan hoveniers

Sterrezee 25 oktober 2022
Een fantasievol idee. Je snapt al hoe deze dieren er komen. :) En dan mag Willem een taak uitvoeren om van de straat die er wat verlaten uitzag tot een vrolijke ontmoetingsplek te maken. Ik ben wel nieuwsgierig welke bomen het zijn. Het is dan wel fantasie, ik wil dan wel bedenken hoe dicht je met de realiteit erbij kunt komen. Vooralsnog vind ik alleen de buxus en taxus als meewerkende planten. Er zijn takken afgezaagd. De cover lijkt een beuk, daar gaan we al... dan iig de kale stam te kort. Binnen in het boek zijn er nog andere soorten. Als er vogels getekend worden zijn het de echt voorkomende in Noord-VS: cardinal, blue jay en die waarvan ik de naam vergat. Kleuren consequent: groen, lichtbruin en wat bonte pagina's in zachte oude kleuren..

Meer recensies van Sterrezee