Zo kan het gaan

Sterrezee 18 november 2019
Altijd leuk om als import-'Hagenaes' stukjes Den Haag in een boek te lezen.
Wel realistisch dat in dit verhaal de hoofdpersoon iemand een paar periodes van zijn leven met iemand contact heeft, soms zitten er pauzes in een vriendschap.
Hoe wat je doet opgepikt wordt door de maatschappij, daar heb je maar gedeeltelijk zelf de hand in.
Ik weet dat ik onderdelen van het boekje leuk vond om te lezen, het is te ver weggezakt om dit te benoemen. Iets over hoe de dichter in het leven staat denk ik.
- Eigenlijk waardeer ik het boek met 3,5 ** -
Schatplichtig.

WP:
Sterremeer is het boekenweekgeschenk van 1990, geschreven door F. Springer. Het kwam uit in maart 1990, op de eerste dag van de Boekenweek, die dat jaar als motto hanteerde "Van boeken krijg je nooit genoeg". De auteur werkte het thema uit in de (on)verkoopbaarheid van de dichtkunst.

Meer recensies van Sterrezee