Tatoeëerders & Smut

Tamara Nome 21 maart 2024
“Ik ga ervan uit dat er in ieders leven dat ene moment is, waarop je het gevoel hebt dat je het eindelijk hebt gemaakt.”

Toen Janie haar vader overleed dacht ze dat het rouwen zo makkelijk zou zijn als een boek dicht slaan en een ander boek beginnen. Alleen had haar vader andere plannen, hij liet haar zijn tattooshop na. Fox ging er vanuit dat Hels Ink van hem zou zijn, maar zijn mentor en baas liet de shop na aan zijn dochter Janie. Janie heeft grootse plannen op de shop op social media te laten groeien en bloeien. Alleen ziet Fox Janie liever gaan dan komen, dit veel te jongen “meisje” is te gecompliceerd. Fox gaat zich steeds meer afvragen of dit daadwerkerlijk zo is…..

Dit is het eerst boek wat ik can DJ Krimmer mag lezen en ik ben blij verrast. Het is een heerlijk verhaal met spice en een goede drama. De groei van de tweed hoofdpersonen is heel goed en realitisch beschreven. Alle emotie heb ik gevoeld tijdens het lezen. Ik heb moeten lachen, huilen, boos worden en ik ben stiekem verliefd geworden op Fox (ik wil ook een oudere tattoo daddy).

Het boek krijgt van mij 4 sterren, het is namelijk wel een beetje cliche maar dat is niets ten nadelen van het verhaal. Het is een agegap, romantisch maar spicey verhaal.

Meer recensies van Tamara Nome