Tienke 22 augustus 2019
Dit boek heb ik ademloos gelezen. Er kwam een heel arsenaal aan emoties bij mij voorbij: boosheid, frustratie, verdriet, maar vooral ook heel veel positieve gevoelens voor de hoofdpersoon en de schrijfster die dit allemaal zo knap heeft verwoord.

In mijn werk kom ik regelmatig in aanraking met mensen met een stoornis uit het autistisch spectrum, maar dit is de eerste keer dat ik (denk dat ik) begrijp hoe de informatieverwerking gaat. Natuurlijk weet ik dat het niet voor iedereen hetzelfde zal zijn en natuurlijk hield ik al rekening met verwerkingstijd, maar toch is het anders als je het zo leest. Dit is echt een eye-opener voor mij en ik hoop dat dit besef me nog heel lang bij zal blijven.

Meer recensies van Tienke