Deze topper zet je tot nadenken!

Tilak 27 juni 2019
Het boek gaat direct spannend van start wanneer wetenschapper Michelle Spivey voor de ogen van haar dochter ontvoerd wordt. Enkele weken later vind er een aanslag plaats en wanneer Sarah en Will hulp willen verlenen loopt alles volledig uit de hand, Sarah wordt onder dwang meegevoerd.

Voor Will, Amanda en Faith begint een spannende en emotionele zoektocht naar Sarah. Hiervoor gaat Will zelfs undercover bij de radicale groepering IPA. Een groepering die zich bezig houdt met biologische oorlogsvoering.
De originele schrijfwijze, waarbij het verhaal uit diverse perspectieven verteld wordt, zorgt er voor dat de spanning gedurende het gehele verhaal goed voelbaar is.

Laatste Weduwe is een heel spannend en boeiend boek met een zeer eigentijds onderwerp. Het verhaal zit goed in elkaar en je bemerkt dat Karin Slaughter veel research heeft gedaan. Tevens is het het 7e deel in de Will Trent reeks, maar zeker ook goed leesbaar voor personen welke nog niet bekend zijn met deze personage.
Ik heb genoten van dit boek, het blijft hangen en het onderwerp zet je tot nadenken... wat als?
Voor mij zeker 5 sterren waard.

Meer recensies van Tilak