Familiegeheim

veravb 04 september 2019
Joe O'Loughlin is klinisch psycholoog, heeft twee dochters op te voeden en de dood van hun moeder te verwerken. Op een dag krijgt hij telefoon dat zijn vader in het ziekenhuis is opgenomen na een gewelddadig incident. Zijn moeder is al in het ziekenhuis. Daar aangekomen ziet hij inderdaad zijn vader, maar een vrouw die niet zijn moeder is.
Blijkt dat zijn vader er een geheim leven op na hield en al twintig jaar een andere vrouw heeft.
Joe, zijn drie zussen en zijn moeder kunnen het niet geloven. Wie is die vrouw? Zit ze achter zijn geld? Wie is zijn vader echt.
Joe begint te graven en met de hulp van ex-rechercheur Vincent Ruiz vindt hij zaken die hij liever niet geweten had.

Niet slecht maar ik miste spanning, het is het ontrafelen van een familiegeheim, doorspekt met het dagelijkse leven van Joe O'Loughlin die Parkinson heeft en zijn dochters probeert op te voeden. Hij is er niet altijd voor zijn jongste dochter en heeft nogal wat schuldgevoelens daarover. Zoals artsen zelf slechte patiënten zijn, zo is ook Joe een slechte client voor een psycholoog. Hij weet wat hij zou zeggen tegen een ander, maar hij kan het o zo slecht zelf toepassen.

Meer recensies van veravb