De moord op mijn vader: nagelbijtend afwachten

veravb 12 juni 2014
Dit is een debuut, en wat voor een. Spannend van begin tot einde.

Van de eerste bladzijde wordt je in het verhaal getrokken en je moet wachten en wachten en blijven wachten voordat je te weten komt wie nu eigenlijk die moord aan het voorbereiden is.
Verschillende personen komen in aanmerking als potentiële dader.

Elisabeth Hjort wordt met haar benen uit het ijs stekend gevonden, dood, vermoord blijkt later. Verslaggevers Julia Almliden en Ing-Marie Andersson bemoeien zich sterk met de zaak. Julia heeft iets tegen rechercheur Anna Eiler. Wat dat precies is wordt pas in de loop van het verhaal duidelijk. De hoofdcommisaris speelt ook nog een vreemde rol in het verhaal.

Behalve deze moord is er dus iemand een moord aan het plannen. Iemand die vanalles in een schrijfboekje bijhoudt, die veel naar Dexter en CSI kijkt om de perfecte moord te kunnen plannen. Wie het is, blijft echt heel lang onduidelijk. Het einde is dan ook nog een verrassing.

Het boek leest dan ook nog eens heel vlot, dus was wil je dan nog meer.

Meer recensies van veravb