Jeugdherinneringen!

Veronique Janssen 27 januari 2023
Recensie verscheen eerder op Veronique's Boekenhoekje.

De serie ‘MZZLmeiden’ heb ik echt verslonden toen ik jong was. Het was zo’n leuke serie! Ik was altijd heel benieuwd hoe het verhaal verder zou gaan. ‘MZZLmoeders’ is het antwoord op mijn vragen.

Vanaf de eerste pagina is het gevoel weer als vanouds. Het voelde een beetje als thuiskomen. Ik vind het leuk om de ontwikkeling van de drie meiden te zien. Ze waren vroeger al verschillend en dit is in dit verhaal niet anders. Tanja, Joan en Hanna hebben allemaal een eigen weg afgelegd en hebben zich op een mooie manier ontwikkeld. Ik ben benieuwd wat er nog meer achter iedereen schuilgaat. In ‘Baby blues’ krijg je alvast een inkijkje in de verschillende levens van de dames en ik hoop eigenlijk op meer. Een deel twee zou leuk zijn.

Marion van de Coolwijk heeft een fijne stijl. Het leest gewoon erg lekker. Het verhaal is zo leuk! Ik heb enorm genoten van ‘Baby blues’. Het einde heeft een echte cliffhanger! En eigenlijk kan een tweede deel niet uitblijven.

Meer recensies van Veronique Janssen