Langzame opbouw, maar zonder saai te worden

Vicky 07 juli 2019
Het verhaal vertelt over het leven van verschillende personages. Elk van hen wordt in aparte hoofdstukken besproken, en vertelt vanuit het personage zelf. Het ging redelijk vlot om de personages te leren kennen en om je in te leven in hun deel van het verhaal. Het verhaal bouwt langzaamaan op, maar kabbelt ondertussen wel rustig door, er zijn geen uitschieters van spannende momenten, en ik zag al op voorhand aankomen wat er ging gebeuren. In dat opzicht vond ik het geen thriller, ook na het uitluisteren van het verhaal blijf ik van mening dat dit verhaal geen thriller genoemd kan worden. Wel komt er op het einde van het verhaal een spanning in, waardoor je niet kan stoppen met luisteren, je wilt weten hoe dit zal aflopen! De voorleesstem kon mij persoonlijk niet bekoren, het gebrek aan emotie en inleven stoorde me wel. Ik had in dat opzicht liever het boek gelezen en niet beluisterd.
Ik heb dit verhaal met plezier beluisterd, het heeft me op geen moment verveeld, het einde heeft emoties bij me losgeweekt.

Meer recensies van Vicky