Wauw, deel 3 ‘Opgevolgd’ is alles wat je niet verwacht!

wat Maaike leest 20 maart 2024
Het verhaal
Aura is gelukkig met haar James en samen kijken ze uit naar de toekomst met lieve vrienden en familie om hen heen. Op een nacht kan Aura echter niet in slaap komen en heeft ze het gevoel dat er iets onheilspellends staat te gebeuren. Haar gevoel blijkt juist en van het ene op het andere moment verandert haar hele leven. Deze emotionele gebeurtenis zorgt ervoor dat Aura aan het denken wordt gezet over de toekomst en haar werk als influencer. ⁣
Ze gaat alleen op ontdekkingsreis, op zoek naar haar ware ik en probeert antwoord te krijgen op de vraag: Wie is Aura en wie is Aurora?⁣

Is het een aanrader?
Wauw, deel 3 ‘Opgevolgd’ is alles wat je niet verwacht... Lisanne Stam heeft de serie op het gebied van intensiteit een prachtige opbouw gegeven. Ze sluit af met een knaller en een rollercoaster aan emoties. Alhoewel dit deel veel minder feelgood is dan verwacht, versterkt dit voor mijn gevoel het complete verhaal en de geloofwaardigheid. Desondanks ontbreekt de herkenbare humor van de auteur niet. Ik heb Aura echt in mijn hart gesloten en heb ontzettend met haar meegeleefd. ⁣
Een serie waarin onvoorwaardelijke vriendschap en liefde voor elkaar centraal staan: in goede en in slechte tijden, in voor en tegenspoed.⁣
Stiekem ben ik heel benieuwd hoe het over een aantal jaar met Aura, James, Winnie, Klaasje, Mees, Opie en natuurlijk Droppie gaat.⁣

Dankjewel Lisanne voor een mooie levensles: ‘Geef gas, het leven is te kort om te remmen’

4,5 hartje!

Meer recensies van wat Maaike leest