Sabine Zwaan heeft een fijne, humoristische schrijfstijl waardoor je niet kunt stoppen met lezen!

wat Maaike leest 06 april 2024
Het verhaal
Ieder jaar keert er een vloek terug in het leven van Alexia: de Lentevloek.⁣⁣
Alles gaat mis in dit seizoen: jarenlang kon ze wegens ziekte niet mee op schoolreisje, vriendjes die de relatie beëindigden, de wasmachine die stuk gaat en ga zo maar door.. Het liefst slaat Alexia de lente dan ook over.⁣⁣
Wanneer ze een zakelijke afspraak heeft met de knappe Austin Klein, weet ze zeker dat ook hier alles fout zal gaan..⁣⁣
Austin biedt haar echter onverwacht een helpende hand en probeert haar in te laten zien dat de vloek niet bestaat….⁣⁣
⁣⁣
Is het een aanrader?
Auteur Sabine Zwaan heeft een fijne, humoristische schrijfstijl waardoor je niet kunt stoppen met lezen. De verhaallijn is uniek in zijn thema maar brengt als lezer veel herkenbaarheid met zich mee. De chemie spat van de bladzijdes af. Ik vloog dan ook door de hoofdstukken heen. ‘Lentevloek’ laat je voor een paar uurtjes ontspannen en genieten van een heerlijk verhaal vol met humor, onhandigheden, liefde en klaar staan voor een ander. Des te meer baalde ik dat het tussendoortje 'abrupt eindigde’. Voor mijn gevoel zat ik nog midden in de verhaallijn en had het een beter en ‘langer’ einde verdiend. Het was voor mij een kennismaking met het werk van Sabine Zwaan maar ik kan niet wachten om meer van haar te lezen!⁣⁣

Dank aan de Verhalenfabriek en Juul van de Verhalenfabriek voor het recensie exemplaar!

Meer recensies van wat Maaike leest