Ticket zonder retour

Wendy 19 juni 2023
Ik had nog niet eerder een boek van Bettie Elias gelezen maar toen zij mij vroeg of ik haar boek wou recenseren en ik de korte inhoud las was ik meteen erg benieuwd. En na het dichtslaan van het boek erg enthousiast.
Ik vind dit een verrassend goed verhaal. Het is een psychologische misdaadroman volgens de kaft van het boek en dat klopt zeker. Vooral het psychologische aspect voel je het gehele boek door. Je voelt het wantrouwen tussen beide mensen groeien en er ontstaat een soort spel tussen hun. Ik vind dit heel knap neergezet door Bettie Elias. Ik voelde deze spanning gedurende het hele boek en was ook heel benieuwd hoe dit zou eindigen. En dat was zeker niet zo als voorspelt!
De personages zijn ook echt heel goed neergezet en je leeft echt met hen mee.
Bettie Elias heeft een vlotte schrijfstijl en het boek leest makkelijk en snel. Fijne korte hoofdstukken waardoor je nog steeds 1 meer wilt lezen.

Meer recensies van Wendy