Spannend vanaf het begin

Wijna Pronk 23 januari 2024
Ik las het ebook Berouw komt na de zonde van Mariska Noordeloos Auteur

Na haar scheiding verhuist Jacqueline en haar dochter Lois naar Enkhuizen , waar ze komen te wonen naast Angela en haar dochter Floor . Er ontwikkeld zich een vriendschap tussen de beide vrouwen en hun dochters .
Dan gaan Lois en Floor een weekeind in een B&B ertussen uit , als ze terugkomen is de vriendschap verandert .
Plotseling zijn beide meiden verdwenen , en later wordt Floor overleden teruggevonden .

Mijn leeservaring

Het boek leest in een sneltreinvaart . Eenmaal begonnen kan je niet meer stoppen .
Het wordt beschreven vanuit wisselende perspectieven , en door middel van tijdsprongen krijg je steeds meer info over het hoe en waarom .
Vanaf het begin komt de spanning erin , en als je denkt het kan niet erger , is er weer een twist waardoor het nog verder opbouwt .
Het is weer een heftig onderwerp wat je wel eens doet slikken .
Maar je hebt hem weer geflikt Mariska , ik heb het in een ruk uitgelezen .
Het krijgt van mij 5 sterren

Meer recensies van Wijna Pronk