Spannend verhaal

Wijna Pronk 12 april 2024
Ik las me eigen exemplaar De Crescents van Rose n Storm , Sabina Stepanovic

Ravensburrow wordt overvallen door heksenjagers , Arabella en haar vrienden worden gevangen genomen .
Onder dwang moeten ze een gruwelijke test afleggen ,en vechten voor hun leven in het Oijhi Dhunn toernooi .
Arabella ontdekt door de emoties haar ware identiteit ,en beseft dat haar oude leven een grote leugen was .
Gaat ze het redden , en overleven ?

Mijn leesbeleving

Ik had de eer om al een stuk te mogen lezen voordat het boek verscheen .
Ik vond het jammer dat ik moest wachten , maar nu is het boek er , en kon ik verder lezen .
Ik stapte zo het verhaal weer in en had de smaak al weer vlot te pakken .
Het verhaal is goed opgebouwd en word vanuit steeds een andere personage vertelt .
Ik sloot sommige in me hart , en moest slikken als er wat ergs mee gebeurde .
Het is een heerlijk fantasievol verhaal wat je even meeneemt een andere wereld in .
De hoofdstukken lezen vlot door het iets grotere lettertype .
Het heeft ook grijsbedrukte tussen bladen met afbeeldingen van personages wat het boek net dat beetje extra geeft .
Een fijn fantasieverhaal wat liefde , vriendschap , opoffering , verraad herbergt .
Ik heb erg genoten van het verhaal , het heeft een open einde .
Al met al een mooi boek spannend tot het einde .
Een aanrader als je van dit genre houdt .
Ik kijk uit naar het vervolg .

Het krijgt van mij 5 sterren

Meer recensies van Wijna Pronk