Hartverwarmend

caro 11 december 2018
ik heb dit boek mogen lezen via hebban.nl #hebbanleesclub Het wordt beschreven als een young adult maar het is veel meer dan dat. Een verhaal over twee jonge tieners Jasper en Sam die elkaar steunen in alles wat ze doen en zijn. Jasper is iemand die altijd goed wil doen voor zijn ouders en later zijn vader wil opvolgen terwijl hij eigenlijk droomt van een leven als muzikant. En Sam is dan diegene die door het verlies van haar ouders iemand is die zelfstandig en gestructureerd leeft en die gaat voor haar studies. En ze geeft een bepaalde gave waar ze de toekomst van haar vriend mee wil bepalen. Het boek leest als een trein is zeer vlot geschreven en je komt van de ene verassing in de andere. Je wordt meegetrokken in de roetsjbaan van deze twee jonge veulens en op het einde krijg je dan nog eens een verassing van formaat die je niet zag aankomen. Een spannend en ontroerend boek dat ik zeker zou aanbevelen aan jong en oud

Meer recensies van caro