Hadden 5 sterren kunnen zijn

Davy69 09 maart 2018
Niet te evenaren schrijfstijl,weinig Nederlandse auteurs doen beter. Ook al is het thema er eerder 1 van dertien in een dozijn,dankzij deze stijl blijft het boeiend,is er nooit sprake van enige verveling en blijft de spanning non stop op de loer liggen. Lang getwijfeld of het 3 of 4 sterren waard was maar puur schrijftechisch gezien is dit werk te professioneel voor maar 3 sterren. Inhoudelijk daarentegen... Waarom er voor deze plot werd gekozen is mijn inziens erg spijtig. Waarom zo vaak een bepaald open einde? Oké indien er vervolg op zou komen maar anders ben ik er een absoluut voorstander van dat het einde geen onnodige openingen creëert. Dat anderen hier eventueel anders over denken is puur persoonlijk en kan ik best wel begrijpen. Doch,met betere plot zonder twijfel 5 sterren. Maar ook zonder 5 sterren een aanrader!

Meer recensies van Davy69