Bouquetreeks

deleestrein 01 oktober 2017
Soms zijn er boeken die je als blogger moeilijk te recenseren vindt, dit is er zo een. Want wat het makkelijkst is om te doen is dit boek te vergelijken met bijvoorbeeld de literaire bestseller ''Haar naam was Sarah.'' Ook dit is namelijk een roman met een liefdesaffaire en een geheim uit het oorlogsverleden. Echter dan zou ik uitkomen op een hele slechte recensie want het verhaal speelt zich af in en te korte tijdsspanne, de personages komen totaal niet tot leven, het is te voorspelbaar en te toevallig. Het erbij gehaalde verhaal over de Algerijnse vluchtelingen gaat uit als een nachtkaarsje en is eigenlijk compleet overbodig. De schrijfstijl is te simpel.
Maar wanneer je liefhebber bent van Bouquet-reeks zou ik je aanraden het boek te kopen, zo niet laat het dan lekker liggen.

Meer recensies van deleestrein