Niets hoogstaands gewoon even lekker weglezen

deleestrein 25 februari 2024
Wat een heerlijke feelgood is dit!
Ik heb me heerlijk vermaakt met de gebeurtenissen rondom het het hoofdpersonages Sophy. Zij is een vrij herkenbaar personage. Iedereen zal wel wat van zichzelf in haar kunnen herkennen.
De locatie waar het verhaal van 'Het vintageboetiekje in Primrose Hill' zich afspeelt is zeer beeldend beschreven en zo voelde ik me als lezer echt onderdeel van het verhaal. De bij figuren zijn ook om te smullen. Zo is daar een draak van een collega die te vergelijken is met Miranda Priestley uit de film 'The devil wears Prada'

Natuurlijk is 'Het Vintageboetiekje in Primrose Hill' geen literatuur of roman op hoog niveau. Maar soms is het gewoon zo fijn om dit soort verhalen even lekker tussendoor te lezen. Althans ik kan er echt van genieten.

Meer recensies van deleestrein