Het spel rond macht en geld

Evy2004 08 mei 2017
De leerlingen van 5 HAVO gaan voor enkele dagen naar Berlijn. De reis word echter zwaar overschaduwd door de plotse dood van mede klasgenoot Sabine. In Berlijn aangekomen worden er opeens vreemde berichtjes van Sabine’s nummer verstuurd als ook niet veel later een klasgenoot een ongeluk krijgt en er plots vreemde filmpje opduiken lever dit slecht meer vragen dan antwoorden op.

Ik heb eigenlijk zeer van dit boek genoten de spanning die ik verwachten na het lezen van de korte inhoud op de achterkant van dit boek was zeker genoeg in het verhaal aanwezig. De schrijfstijl was zeer vlot en ik combinatie met het sterke verhaal maakte dat ik gewoon niet kon stoppen met lezen.

De personages werden ook zeer goed neer gezet al moet ik toegeven dat ik wel met sommige een sterker band had tijdens het verhaal.

Ik had enkel een beetje moeite met het einde van dit verhaal het begon allemaal zo spannend en dan eindigt het plot zeer abrupt zonder dat je eigenlijk weet wat er op het allerlaatste moment pressies gebeurd en dat vond ik wel een beetje jammer.

Dit boek is zeker geen slecht boek voor wie eens een dun en spannend boek wil lezen tussendoor. Alleen had volgens mij het einde van dit boek iets beter uitgewerkt kunnen worden omdat het bij mij nogal verwarrend overkwam.
Ik geef dit boek 4 sterren.

Meer recensies van Evy2004