NODIG

Kayla Gericke 25 februari 2016
Wat heb je nodig? Dit is een vraag waar je over na gaat denken als je dit boek hebt gelezen.

Het is een boek dat je vlot door kan lezen. Dit komt onder andere door de korte hoofdstukken en de verandering in perspectief, waardoor de spanning hoog blijft.

Tijdens het lezen van het boek ga je erg meeleven met de hoofdpersoon. Je ziet hoe hard ze haar best doet en hoe weinig dat gewaardeerd wordt. De andere personages zijn helaas wat minder diepgaand.

Wat ik jammer vond is dat het boek behoorlijk voorspelbaar is, maar al met al heb ik aardig van het boek genoten. Daarom heb ik het boek 4 sterren gegeven.

Voor mensen die meer van dit thema willen lezen adviseer ik Erebos van Ursula Poznanski.

Meer recensies van Kayla Gericke