Goed bedacht!

Angela 21 juni 2019
Toen ik in dit boek begon dacht ik een beetje help! Hoe kom ik door dit boek heen! Dit kwam meer door veel gebruik van woorden die een betekenis hebben. Er zit achterin het boek een woordenlijst die je goed helpt. Zodra je door het eerste hoofdstuk heen bent worden de woorden nog steeds gebruikt maar in beter lees status. Wat het lezen weer aantrekkelijker maakt. •

Het verhaal bouwt zich goed op waar in alles samen lijkt te komen maar door een twist word weer op het verkeerde been gezet.
Sommige stukken in het verhaal vond ik minder om te lezen. Hierdoor verloor ik mijn interesse in verhaal. Hoe meer het einde in zicht begon te komen hoe meer ik wilde blijven lezen.
De enige twee minpuntjes van het hele verhaal vond ik toch wel het eerste hoofdstuk waardoor ik het persoonlijk minder goed in kwam en bepaalde stukken. •

Het verhaal zelf is goed bedacht en in elkaar gezet. Je wilt weten hoe het afloopt met de hoofdpersonen en of ze hun doelen kunnen halen. Het einde is echt zo .... ik kan het niet zeggen want ik wil geen spoilers geven. Mijn hart smolt kan ik wel zeggen. Ben blij dat ze dit einde aan het verhaal heeft geven. Het boek laat zien dat jezelf je keuzes van leven kiest en niet door iemand laat uitstippelen. Durf risico’s te nemen en in het diepe te vallen. Wie weet wat het je brengt!

Ik twijfel wel wat ik dit boek zal geven. Verdiend het 3 of 4 sterren? Maar het krijgt de voordeel van de twijfel

Meer recensies van Angela