Volstrekt origineel

Marc-Jan van Dam 14 september 2017
Mirjam Hildebrand heeft een vlotte schrijfstijl waardoor het verhaal makkelijk wegleest. Het verhaal is volstrekt origineel in zijn soort en zeker een must read voor alle YA-fans. Spanning is er in Voorlopers zeker ook te vinden. De opbouw van spanning naar de uiteindelijke ontknoping van de plot is goed verdeeld, waardoor elk hoofdstuk ook daadwerkelijk iets toevoegt aan de spanning en informatie die je nodig hebt in het verhaal. Het einde van het boek ging echter wel snel en naar mijn idee kon dit iets meer uitgewerkt worden. Taal technisch is er niets mis met dit verhaal. Ik denk dat mij vooral rest te zeggen dat Mirjam Hildebrand hiermee een prachtig YA-debuut op de wereld heeft gezet!
4 sterren voor Voorlopers it issssss.

Meer recensies van Marc-Jan van Dam