Wat een debuut

my1985 15 juli 2018

In het verhaal volgen we Jelka die plotseling voor een raadsel komt te staan. Ze hoort dat haar zoontje Cody er opeens niet meer is. Terwijl haar man Oscar opeens vast zit i.v.m.. het overlijden van haar zoontje Cody. Ze snapt er niks van, heeft hij er iets mee te maken? Of is er wat anders gebeurd. In het verhaal volgen we vooral Jelka en Oscar. Over hoe zij omgaan met deze situatie. Zo heeft Jelka steun gevonden bij haar vriendin Lisette. En houdt Oscar in gedachten houvast aan zijn minnares Nadine.

“Ze snapt er niks van, heeft hij er iets mee te maken?”

Wat er zo goed is aan dit boek is dat het verhaal verteld wordt door verschillende hoofdpersonen. Elke keer weer leef je mee met deze personen en denk je zo zal het aflopen maar dan wordt je als nog op het verkeerde been gezet en dan weet je nog niet hoe het verhaal in elkaar zit.
Doordat het boek korte hoofdstukken heeft leest het lekker snel weg en hebt je het zo uit. Deze debuutthriller van Bernice Berkleef is me goed bevallen, ik ben benieuwd naar haar volgende boeken.
Het boek krijgt van mij 4 sterren omdat het sterke en pakkend verhaal is waarvan je de afloop snel wilt weten.

Meer recensies van my1985