Debuutthriller: spannend...

Sabrina 19 augustus 2018
In “De oorkonde” vlucht Blanche, een succesvolle zakenvrouw, van haar verleden weg. Ze verhuisde van Amsterdam naar het Zeeuwse Zeelenburgh. Blanche is niet alleen voor haar eigen verleden gevlucht, maar ook voor een psychopaat. Ze is nog niet lang getrouwd met Tom en even later blijkt dat Tom een affaire heeft, hierdoor komt het tot een breuk (wel maar tijdelijk) tussen Tom en Blanche. Blanche wordt gesteund door haar 2 vriendinnen maar hiermee brengt ze hen ook in gevaar, want de stalker heeft Blanche teruggevonden. De verhuizing is eigenlijk voor niets geweest!
Het verhaal is heel vlot geschreven (heden en verleden heel mooi verwerkt) en het is geen dik boek waardoor het eigenlijk in 1 keer uitgelezen kan worden. Het boek wil je niet loslaten, je wil verder lezen! Ik mis wel wat diepgang in de personages, maar voor een debuut als thriller auteur is dit zeker een aanrader!

Meer recensies van Sabrina