Degelijke thriller

veravb 20 december 2018
Wanneer de maitresse van de premier van Groot-Brittannië ontvoerd wordt op Corsica, wordt Gabriel Allon ingeschakeld om haar op te sporen. Uiteraard moet alles in descretie gebeuren want niemand mag weten dat het de maitresse van is. Het is al snel duidelijk dat de ontvoering veel meer is dan wat het lijkt en voor je het weet zit in met een internationaal conflict.
Als er ook maar een tiende waar is van hoe het er in de politiek aan toe gaat, bezorgt me dat al koude rillingen. Ik mag er niet aan denken dat er achter de schermen zo'n vuile spelletjes gespeeld worden om te bereiken wat men wil.
Zoals ik van Daniel Silva gewend ben weer een degelijke thriller, vlot leesbaar, niets is wat het is, verrassingen om iedere hoek.

Meer recensies van veravb