Daglicht

Rank 3552 Gelezen 1058 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 213 Favoriet 57 Recensies 44
Thrillers & Spanning Artikelen 10 Lijsten 9 Spots 3 Top25's 11   Topics 0

In Daglicht zien we Iris, een jonge succesvolle advocate, die worstelt met het combineren van haar carrière met de zorg voor haar moeilijk opvoedbare zoontje. En we hebben Ray, die is veroordeeld voor de moord op zijn buurvrouw en zijn straf uitzit in een tbs-kliniek. Hij houdt bij hoog en laag vol dat hij onschuldig is.

Op het eerste gezicht lijken Iris en Ray weinig met elkaar gemeen te hebben, maar dat verandert wanneer hun wegen zich schijnbaar toevallig kruisen. Iris is geneigd Ray te geloven en belooft hem te zullen helpen om herziening te krijgen in zijn zaak. Wanneer Iris op onderzoek uitgaat, komen er echter steeds meer feiten aan het licht die Ray als de dader lijken aan te wijzen.

Literaire thriller
Anthos Literaire Thrillers
15 juli 2008
15 mei 2015

Kees de Bree Hebban Recensent

Daglicht heeft alles

door: Kees de Bree 5 likes

In drie boeken naar de top, het is niet iedereen gegeven. Marion Pauw wel. Na haar voorzichtige eersteling Villa Serena en de veelbelovende opvolger Drift is er dan nu Daglicht, een ontroerend schone literaire thriller die Marion Pauw ogenblikkelijk op gelijke hoogte brengt met haar collega’'s...

Reacties op: Daglicht