Darmana diep duister

Onder ogen heb je het vijfde boek van fanatieke Hans Vogel. Deze keer een epos van 44 pagina's met daarin een zeldzame fantasie, actie, spanning, Liefde en drama. Drie weken over gedaan. Na jaren met deze hobby bezig zijn is de schrijver 's doel de lezer mee te nemen uit zijn dagelijkse ritme in een wereld behoorlijk anders dan wat hij /zij gewend is. Uiteraard inclusief de ingrediënten die boeken op zich interessant maken om eraan te beginnen. Want waar zou je als mens zijn als je iets las dat volslagen naast elke vorm van precies onze werkelijkheid zou staan? Maar goed, intussen vind je op deze achterkant geen enkele fractie onthulling méér dan die gegeven is over de inhoud. Schrijversregel of niet, hij weigert dit om de verassing niet te bederven. Dus oppervlakkig: als je hieraan begint vergeet je hopelijk tot op het bot elk spatje van ongenoegen hoe dan ook; psychisch of lichamelijk, want wie heeft er nou echt nérgens last van? Zie de tijd hiervoor maar als plek waar je het allerliefste bent. Geen fan van dit genre? Toch op reis, de vreemdste dingen doen je mond openvallen en het fabuleus meesterlijkste grote genot zelve zal je overweldigen. Was wat promotie. Veel plezier!

Is Darmana diep duister het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Darmana diep duister