Zilt nat had wat

Bij dit boek gaat het om een actiethriller met als extra ingrediënten Science Fiction en romantiek. Vermeldenswaardig is dat het dertig pagina's zijn. Vrij kort maar gezien de aard van schrijven die ik hanteer is het genoeg om toch voldoening te geven. Hopelijk :-). In ieder geval geldt: dat deze jongen behoorlijk wat leesvoer achter de kiezen heeft is merkbaar. Gerust te zien als een aanslag op je vermogen tot begrip, om even mijn eigen loftrompet te blazen. Wat dat betreft stop ik daarmee, als ik eenmaal begin... Maar houd de zuurstoftank bij de hand want het is helemaal adembenemend geweldig. Dus tóch! En zet een motorhelm op want bij het door de kamer stuiteren kan het plafond vrij hard aankomen. En aangezien de pure spanning hoog gaat oplopen neem een maand vrij en vergeet voorlopig functioneren op elke mogelijk gebied. Ik wordt niet voor niks gesponsord door een grote groep psychiater, psychologen en huisartsen. Hee, nou ben ik je incasseringsvermogen aan het onderschatten geloof ik. Maar ja als Satan zelf hieraan onderdoor gaat, dan zegt dat wel wat. O ja dit ligt allemaal in de lijn der verwachting. Serieus nou, (was ik eigenlijk), begin aan deze trip, hij zit vol genot!

Is Zilt nat had wat het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zilt nat had wat