Xorban

Dit is het tweede boek van voorheen amateurschrijver Hans Vogel. Na een eerste Fantasyboek van 80 pagina's in twee weken geschreven bleek dat de kwaliteit voor verbetering vatbaar was. Zo gezegd zo gedaan, er volgde een cursus korte verhalen schrijven van een jaar. Nu na dit met succes voltooid te hebben en drie verhalenbundels verder is dit fantasievolle Science Fiction boek van 82 pagina's een feit. Deze keer binnen drie weken. De SF die je welllicht verwacht krijg je ook. Actie, avontuur, liefde en natuurlijk de typische plaatsen en de tijd waarin dit alles gebeurt. Alle astronomische feiten zijn juist, mag ook wel na een groot levensdeel van daarin verdiepen, net als de natuurwetten waar wel wat mee gestoeid wordt. Ik weet dat het publiek hiervoor klein is maar ben je een liefhebber dan zit je nu wel goed denk ik. Dus spring in het diepe van een wereld gesponnen met de draden van het fantastische alles om je heen en vergeet elke fractie obstakel alsof ze er nooit waren of ooit nog komen. Er is even geen werkdruk, oorlog, honger of geluidsoverlast. Enkel nog deze rit gecreëerd met als doel dat ook te doen met een intens stralende bestaansessentie in je hele ziel. Veel plezier!

Is Xorban het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Xorban