Fraaie gehelen zonder te vervelen

Ja lezer (dat ben je blijkbaar anders snapte je het eerste woord al niet) met dit boekje in je handen, dit is de derde verhalenbundel van mijn hand alweer. En de net zoveelste uitblinker van jewelste waardoor je stijl achterover tegen de vloer slaat zo meteen bij deze achterkant alleen al. Dus laat iemand 113 bellen en wacht tot je op de brancard ligt voor je verder gaat. Maar dat ziekenhuisverblijf wordt een groot feest, dát beloof ik je. Tja de inhoud. Acht korte verhalen van niet één genre maar verschillende en van één schrijver. Daar moet je van houden; het is niet bepaald doorsnee. Romantiek, humor, actie, Science Fiction en dergelijke van een niveau zodat vast net als de vorige keren God ervoor zijn Zoon, het hiernamaals en universum in de steek laat. En wie mag die wanorde opknappen daarna? Ik weer. Nee kost me geen moeite, ik sta er immers ver boven. Dus je was weer een beetje aan het 'leven'? Met een kompas in je hand omdat je niet weer in Groenland wilt belanden op weg naar huis na het toch maar naar Blijdorp wegdoen van je duizenden goudvissen? Ach zou toch een paar weeshuizen leeg adopteren worden omdat je liever mensen pest. Maar na dit een fabuleus bestaan! Succes!

Is Fraaie gehelen zonder te vervelen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Fraaie gehelen zonder te vervelen