Korreltje zout is niet fout

Deze bundel brengt de teller op alweer 27. Dus nog 23 en dan is het weer tijd om heel Nederland op zijn kop te zetten. Dus nog geduld opbrengen. Samen met je immense moeite hier doorheen te komen. Lezen is tenslotte een bezigheid. Geloof me; dat is de moeite waard. Deze portie voer voor je brein biedt ook nu weer liefde, humor, wereldgebeuren en adviezen. Niets nieuws voor die die met mijn werk bekend zijn maar het jasje is weer uniek. Zo te zeggen spectaculair. Het beste meesterwerk dat je kent is er niks bij. Nee zelfvertrouwen kom ik niet te kort inderdaad. Genoeg gelachen. Het valt niet onder 'echte' literatuur, het dichterswereldje kom ik hiermee nooit en te nimmer in. Maar ik leg er steeds weer mijn ziel en zaligheid in. Brengt me niks minder dan groot plezier tijdens het maken. Ook zijn er lieden die het mooi vinden. Prettige bijkomstigheid. Ze laten bv. het repareren van de zoveelste gesloopte toiletbril ervoor liggen. Dus duik erin met het minieme doorzettingsvermogen wat je hebt en veel plezier!

Is Korreltje zout is niet fout het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Korreltje zout is niet fout