Robijnglans en droomdans

Beste potentiële lezer(es), je kijkt naar het zevende boek welke ik in de afgelopen paar jaar produceerde. De 34 gedichtenbundels daargelaten. Tot nu was het science fiction en Fantasy wat de klok sloeg qua boeken. In de verhalenbundels was ook humor en Liefde te vinden. Dit is een gooi naar succes met romantische komedie. Mijn bloed (ik ga er van uit dat dát door mijn aderen stroomt en geen rum-cola) kruipt waar het overál gaan kan dus zitten hier stukjes in die volgens realisten niet kunnen. Eigenwijs als ik ben hier tóch in geknald, kun je indien nodig er kennis mee maken. Persoonlijk vind ik dit werkje saai en ook weer niet; het gaat tenslotte hoofdzakelijk om de Liefde. Elke minieme hoeveelheid dáár van is buitengewoon welkom. En nou zeg ik: stoppen met dagelijks proberen bakstenen voor suikerklontjes door laten gaan omdat je de visite weg wilt hebben (niet binnenlaten kan óók, snap dit toch!), haal die hamster in dat wieltje uit je schedel en plaats het brein terug. Dan snap je meer dan het baby gepruttel en heb je aan dit boekje tenminste wat. En laten de honderden adoptieouders die jou willen opvoeden het zitten. Uit dat kerstmanpak in de zomer en geniet er volop van!

Is Robijnglans en droomdans het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Robijnglans en droomdans