Stukken indrukken om niet onder te bukken

Tja daar sta je met dit werk in, ik ga daar vanuit, je handen. Waarop hopelijk niet bakken inkt omdat je gewoon een boodschappenlijstje wilde maken met balpen. Begin je hieraan dan heb je je aandacht wel nodig dus niet door de verwarming afgeleid worden omdat je uren ontzettend verbaasd bent dat je het niet koud hebt. Maar goed bij deze het resultaat van een poging een boekje vol te krijgen met korte stukken zo mooi mogelijke tekst van steeds een ander genre. Dat doet eigenlijk geen andere schrijver want zo wordt de interesse van potentiële lezers erg klein. 'Interesse'. Nou heb ik het over een verschijnsel waarvan ik verwacht dat het bij jou sowieso zelden tot nooit voorkomt. Maar laat ik hiermee maar stoppen; risico dat je dit nou al weer neerlegt om er niet meer naar om te kijken. Toch maar vertrouwen op je gevoel voor humor. Dus verzamel je kleine fracties breinactiviteiten en ga op reis door een wereldje vol vreemde gebeurtenissen die vast verwondering opwekken. Hopelijk van een aard die je lang bijblijft en een goed gemoed in je hele ziel brengt. En al je beslommeringen teniet doet als een mepper binnen een seconde het leven van weer een vlieg. Heel veel plezier!

Is Stukken indrukken om niet onder te bukken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Stukken indrukken om niet onder te bukken