Naar tooi mooi een gooi

Zo nu is het moment daar om je voor te bereiden. Je begint aan een boekje (veronderstel ik) waar je in jouw geval een paar maanden in een Tibetaans klooster voor nodig hebt. Dit vanwege uiteraard de enorme aanslag op je concentratievermogen van een aangespoelde kwal op een strand van een eiland in de Bahama's. Dat krijg je bij zo'n bak aan immense intellectuele inhoud hierin. Dus mediteren en nog eens mediteren. En niet daar in dat dorp tallozen vragen hoe je precies een nagelvijl moet gebruiken. Ze verstaan je toch niet. Trouwens in Nederland ook niemand. Dat je daarmee toch nog in leven bent is me een groot raadsel. En ik hoop dat je deze tekst snapt. Veronderstellend dat dat zo is nu het volgende: hierin worden 30 keer verschillende onderwerpen besproken op een unieke manier. Deze zijn humoristisch (je wordt in de boot genomen), bevatten spiritueel geloof uitingen, gaan over wereldgebeurtenissen, er wordt voor je bestaan advies gegeven, er zijn vier Engelse en er is één ode aan een vriendin. Blader gerust even, lees vier zinnen en je begint meteen genoemde procedure, ben ik van overtuigd. Dit was effe egotrippen, net als dit alles voor de 32e keer. Tja waarom niet? Veel plezier!

Is Naar tooi mooi een gooi het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Naar tooi mooi een gooi