Liefde in de lucht omnibus 6-10

Liefde in de lucht omnibus 2

Rank 4436 Gelezen 17 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 22 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Spots 1   Topics 0

‘Liefde in de lucht’ gaat over Hannah, die net haar stewardessenopleiding afgerond heeft. Dat het echte werken anders is dan ze tijdens de cursus heeft geleerd, ontdekt ze al snel als ze eenmaal in de lucht is. Maar ze heeft inmiddels een paar vluchten achter de rug en begint steeds meer in haar rol te groeien. En ze heeft een leuke copiloot ontmoet, maar hij ziet haar vast niet staan. Hannah gaat op een blind date in Amsterdam, maar kan ze copiloot Tim wel uit haar gedachten zetten? Dan ziet ze dat ze met hem is ingeroosterd voor een vlucht naar New York en ze spreekt hem eindelijk wat langer. Ook vliegt Hannah naar Praag, Curaçao en Lissabon. Zouden Tim en Hannah misschien toch voor elkaar bestemd zijn? ‘Liefde in de lucht’ is een aanstekelijke serie, waarvan de laatste vijf delen nu bijeen zijn gebracht. Laat je meevoeren met Hannah naar heerlijke reisbestemmingen. Perfect voor de fansvan Jill Mansell!

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen