Liefde in de lucht

Stewardess Hannah in Parijs

Rank 346 Gelezen 39 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 34 Favoriet 0 Recensies 1
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 10   Topics 0

‘Liefde in de lucht’ is de humoristische nieuwe serie van Petra Kruijt, bekend van ‘Laat me jou zijn’ en ‘De mannenmaker’. ‘Liefde in de lucht’ gaat over de achtentwintigjarige Hannah, die net haar stewardessencursus heeft afgerond. Na een tijdlang als serveerster te hebben gewerkt, heeft ze besloten iets te gaan doen wat haar echt leuk lijkt, namelijk stewardess zijn. Maar dat gaat niet zonder slag of stoot. In dit eerste deel gaat haar eerste vlucht naar het romantische Parijs, en het is maar de vraag of Hannah haar eerste werkdag overleeft… Perfect voor de lezers van Jill Mansell, Briget Jones, en Lauren Weisberger!

Liefde in de lucht (1)

Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

A la Bridget Jones

door: Paula van Mourik 1 like
Het eerste deel van een tiendelige serie waarin de lezer kennismaakt met stewardess Hannah tijdens haar eerste vlucht naar Parijs. Zeer leuk kort verhaal à la Bridget Jones. Hilarisch, maar ook plaatsvervangende schaamte. Ik kijk uit naar de volgende delen!